اخبار و اطلاعیه

شرکت تیم مرکز کارآفرینی دانشگاه شمال در هفتمین دوره یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران

بازدید تیم مرکز کارآفرینی دانشگاه شمال از شرکت در هفتمین دوره یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران

یلدای کارآفرینان بزرگترین گردهمایی سالانه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و فن آور است که هر سال در آستانه شب یلدا برگزار می‌شود. در این همایش، مدیران استارتاپ های بزرگ و کوچک، صندوق های خطر پذیر، شتاب‌دهنده ها، فضاهای کار اشتراکی نظیر فضای اشتراکی زاویه، هفت و هشت در کارخانه نوآوری آزاذی، استارتاپ استودیوها و فعلان استارتاپی و دانش بنیان گرد هم می‌آیند تا وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران را در سالی که گذشت ارزیابی و افق‌های سال بعد را ترسیم کنند. در این گردهمایی خانوادگی زیست بوم استارتاپی ایران، میهمانانی از اتاق های بازرگانی، سازمان‌های خصوصی و دولتی، مدیران اتحادیه ها، صنایع، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به این حوزه نیز حضور دارند.
هفتمین دوره یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران، در تاریخ 27 دی ماه در سالن همایش های وزارت کشور در تهران با حضور حداکثری فعلان زیست بوم کارآفرینی و استارتاپی ایران برگزار شد که با توجه به شرایط کشور و تغییرات گسترده در زیست بوم استارتاپی ایران از جمله مباحث مهمی همچون اینترنت، فیلترینگ و فضای نا‌امیدی و مهاجرت‌های فعالان استارتاپی از موضوعات حائز اهمیت و مورد بحث با استارتاپ ها و شرکت ها بود.

یلدا سامیت ۲۰۲۴ در روز اول به صورت حضوری درساعت 13 آغاز به کار کرد و اکبر هاشمی، بنیانگذار یلدا سامیت، با سخنرانی کوتاهی این رویداد را آغاز کرد. یلدا میزبان مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجیکالا، محمد جواد شکوری مقدم هم بنیانگذار آپارات و فیلیمو به روش بوت استرپ، محمد خلج مدیرعامل اسنپ، میلاد منشی پور مدیرعامل تپسی، مجید حسینی نژاد مدیرعامل علی بابا و اشکان آرمندهی مدیرعامل دیوار بود.

از دیگر برنامه های روز اول یلدا سامیت ۲۰۲۴، پنل سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی بود که با حضور کمیل شاعری معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، ابراهیم جمیلی بنیانگذار هلدینگ صنعتی و معدنی زرین، شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ، یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، رشید قانعی مدیرعامل شرکت پترول، آقای الحاجی از مجموعه اسنوا و رضا سنگینیان معاونت سرمایه گذاری شرکت کیسون برگزار شد و همچنین دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور نیز از مهمانان این برنامه بود.

در آخرین بخش از روز، مجید حسینی نژاد مدیر عامل علی بابا، حمید محمدی و سعید محمدی بنیانگذاران دیجی‌کالا درباره ضرورت توسعه شرکت‌های بزرگ اینترنتی در بازارهای بین المللی به گفتگو نشستند و برنامه در ساعت 23 خاتمه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *