رویداد ها و دوره های آموزشی

برگزاری کارگاه آموزشی فروش محصول

هدف اصلی این کارگاه، ارتقاء مهارت‌ و دانش فروش شرکت های مستقر در مرکز و افزایش قابلیت‌های آن‌ها در مواجهه با مشتریان است. در این کارگاه‌، موضوعاتی مانند نحوه برقراری ارتباط درست با مشتریان، شناخت نیازها و مشکلات مشتریان، مذاکره و متقاعدسازی، تحلیل بازار و رقبا، فنون مذاکره فروش، استراتژی‌های نوآورانه فروش و ارتباطات مؤثر مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *